нажмите, чтобы включить масштабирование
загрузка...
Ничего не найдено
открыть карту
Вид Дорожная карта спутник Гибридный местность Мое местонахождение Полноэкранный Предыдущая следующий
Результаты посика

Как выбрать адвоката для сделки с недвижимостью

Сообщение от עקיבא נכסים והשקעות בע"מ вкл 18/07/2018
0

.

איך בוחרים עורך דין לעסקת נדל”ן?

עסקאות נדל”ן הן תמיד עסקאות המערבות סכומי כסף גבוהים המחייבות מעורבות מקצועית של עורך דין מנוסה לענייני נדל”ן, לא רק בשלב החתימה על החוזה אלא בשביל הליווי המקצועי לאורך התהליך כולו. בעסקאות נדל”ן ישנם סיכונים שרוב האנשים אינם מודעים להם, והן עשויות להתפרש על פני שנים רבות. מכיוון שכך, בחירת עורך הדין המתאים כבר בשלבים הראשונים של התהליך היא קריטית.

זהירות, בונים פה
כאמור, בכל עסקת נדל”ן ישנם סיכונים שונים, וחבל להגדיל אותם על ידי בחירה בעורך דין שאינו מנוסה מספיק או שאינו דואג לאינטרסים שלכם בצורה מקיפה מספיק. כדי למנוע הסתבכויות מיותרות והליכים משפטיים שעלולים להימשך שנים רבות ולהשאיר אתכם בלי הנכס ובלי הכסף, בחירת עורך הדין המתאים חשובה ביותר.

כאשר אתם בוחרים עורך דין נדל”ן שילווה אתכם, בדקו היטב את מידת הניסיון שלו ובקשו המלצות מלקוחות קודמים, שיכולים להעיד על מידת המרוצות שלהם מהשירות שקיבלו. מעבר לזה ובכל מקרה חשוב להיות ערים לחובותיו של עורך הדין כלפיכם ולכך שהוא ממלא אותן בקפדנות.

מה עושה בשבילך עורך הדין?
אנשים רבים טועים לחשוב שתפקידו של עורך הדין מסתכם בליווי מעמד החתימה על החוזה, אך האמת לא יכולה להיות רחוקה יותר מכך. עורך דין נדל”ן חייב לבצע הרבה מאוד בדיקות מקדימות, בשביל לוודא את התאמת הנכס לדרישות שלכם ופרמטרים שונים כמו רישום הנכס בטאבו על שם המוכר והעברתו לשמכם, חובות שקיימים על הנכס לרשויות השונות, בדיקה של זכויות המוכר בנכס, האם קיימות חריגות בניה בנכס, קיומן של תוכניות בנייה, פיתוח ו/או הריסה באזור או על הנכס עצמו, עיקול או שיעבוד שמוטלים על הנכס, האם רשומות על הנכס הערות אזהרה ועוד.

הנתונים אינם מרוכזים במקום אחד והבדיקות חייבות להיות מקיפות ויסודיות כדי שהעסקה תהיה בתוקף וכדי תוכלו למצות את כל הזכויות שלכם על הנכס, בסופו של דבר. רשלנות בביצוע הבדיקות השונות עלולה לפגוע בזכויות שלכם על הנכס, כאמור, כולל מניעת אפשרות שלכם למכור את הנכס בעתיד או שלילת אפשרות להשתמש בו כלל, הטלת מיסים שונים ותשלומים גבוהים ממה שתכננתם, ובמקרים קיצוניים ייתכנו מקרים בהם הנכס יופקע על ידי הרשויות, למרות ששילמתם עליו, ולא תוכלו לקבל את הפיצוי המגיע לכם.

נתון נוסף שעל עורך הדין לבדוק הוא כל נושא המיסוי. בשנים האחרונות חלו שינויים בתחום המיסוי על עסקאות נדל”ן, שגם כך הוא מורכב, ועל עורך הדין לבדוק ולהסביר לכם את המיסים השונים הכרוכים בעסקה.

מערכת יחסים ארוכת טווח
ביצוע עסקאות נדל”ן יכול להיות תהליך ארוך, והעסקה מסתיימת, הלכה למעשה, רק כאשר זכויות הרוכש נרשמות על הנכס. כלומר, ההתקשרות עם עורך הדין שלכם היא לטווח ארוך, ולכן חשוב שיהיה ביניכם חוזה עבודה כתוב וחתום, המפרט את תנאי התשלום המדויקים, כולל פירוט של ההשלכות במקרה שהעסקה לא תושלם או שההתקשרות בין הצדדים תופסק מסיבה זו או אחרת.

לאור כל האמור לעיל ברור לכל בר דעת שבחירת עורך דין נדל”ן מנוסה ומקצועי היא בחירה חשובה, שיש לבצע לאחר בירור יסודי ומתוך חשיבה ומודעות, ולא לדחות את הבחירה בעורך הדין לרגע האחרון או לבחור במי שקרוב אליכם דווקא, גיאוגרפית, משפחתית או חברתית. הבחירה בעורך דין הנכון יכולה לחסוך לכם הרבה כאבי ראש והרבה כסף, ולאפשר לכם בטחון ושלווה בתהליך כולו.

  • Квартиры в аренду Иерусалим

Сравнить списки

Сотрудничества

Перейти к содержимому